2. mars 2015

Lek med "kunst"

Jeg velger å kalle dette innlegget for "lek med kunst" siden det er et foto av noe objektivt som jeg har redigert for å få det til å bli annerledes og få det til å skille seg ut på en måte. Jeg liker å leke med forskjellige type redigering - det er jo ubegrenset hva man kan få til - men jeg har vært for dårlig til å arbeide med med det og ikke minst å tørre publisere prosjektene. 

Jeg sier ikke nødvendigvis at dette er "kunst" men det er en redigert versjon av virkeligheten for å få oppmerksomheten din. Som du kan se har jeg laget to versjoner. Den originale er den øverste - her ser du snøskavlen nede til høyre og en blekkplate øverst til venstre. Jeg valgte å redigere de vekk men var fornøyd med begge versjonene så jeg velger å publisere dem begge - jeg vil gjerne høre hva du synes var den "kuleste" versjonen - eller hvilken du likte best.

Fra Foto vinter og vår 2015
Fra Foto vinter og vår 2015

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar